http://www.blogger.com/html?blogID=348190697830495044 kechik story: teater musical

04/04/2012

teater musical

hey..ya allah aku suke hari ni..best sgt-2 bgi aku.cikgu bwk kiteorg dari kelas 4teratai tgk teater musical kat UiTM shah alam..korang tau tak yg berlakon tu sape?bdk smk(p) sri aman kot.pandai gile dorang berlakon..tajuk die 'PUTERI GUNUNG LEDANG' mmg aku bangga la dgn dorang.bajet die mesti byk.siap ade penerbit kot.tak tau nk ckp ape lagi. mmg best gile la.aku suke.yang jadi puteri gunung ledang tu cantik.muke die tak nmpak mcm bdk melayu kot.cantik sgt-2.yg jadi hang tuah hensem.die perempuan..make-up die sebijik mcm lelaki kot:) sultan melaka pon same..penari-2 die sume lembut je menari..aku tak puas hati mcm mane dorang hafal lirik die tu..atas pentas susah kot nk buat..aku mmg bangga la:)sape la yg bayar sume ni kan? ade penyanyi latar, pemain music, juara kamilah bintang pon ade sekali.ahhhhhhhhhhhh...........naik gile aku dibuatnye..aku nk mcm dorang.mesti best punye.sume sek. daerah pj ade.

yang paling aku tak sangka aku jumpe AZLINA die ex-sjs kteorg dulu..rindu kat die.first-2 tegur die tak perasan.die pandang-2.lame-2 bru kenal. hehe:D miss you kawan.

ya allah hari ni hari yang paling aku bahagia ngan kawan-kawan aku..terima kasih ya allah.aku syukur sangat :')

*sorry aku ade tngkap gmba.tpi kabel rosak.so tak ade gmba kat teater tu:)

-atiqah kechik-

No comments:

Post a Comment