http://www.blogger.com/html?blogID=348190697830495044 kechik story

05/04/2012

hello?
i'm happy now because my first OREL finish already:)
i hope what i do for OREL okey:)at same time my sister-in-law came here and my mother cook soto yam-2 :)
next week LISAN hve to memories> but do in group never mind hehe:)
okey-2  speaking konon..

gmba bwh ni kat uitm shah alam..tpi tak sume la aku letak yg ade gmba aku je hhe:D




                                           shafiqah,maha,najiha,rhenisha and me atiqah:)
                            me atiqah hirkam.i like this picture.candid;)



                                      belakang sekali sarah.



                                 i'm cute right?



                                                  tengah leke tgk teater tu.best sgt-2



                                 aahhhhhhhhh my face buruk..



                                       4 teratai i love you all..

                                                      maha:)
-atiqah kechik-

No comments:

Post a Comment