http://www.blogger.com/html?blogID=348190697830495044 kechik story: amyra's birthday party

12/05/2012

amyra's birthday party

hey guys:) nk story about my ank buah birthday yang ke-7.aku dulu suka marah-2 sebab dia nakal.sekarang dia dah besar dah.Amyra yang pakai mahkota tu sebelah dia dua orang pakai baju purple tu adik dia n mammy. kek barney tu.sedap tau kek dia.tak rase muak pon. birthday dia buat aktiviti paint face, clown, game n swimming pool.sempurna birthday dia.kalau aku umur mcm dia aku pun nk macam tu.pastu dapat banyak hadiah pulak tu. best nya. aku kan kalau jumpa belon mesti nk bergamba. so aku suruh la akak aku bella tangkap kan.ohh may aku suka la gamba belon and me! huhuhu...akak aku pun sebuk haha:D birthday tu tema colour purple + hitam + putih. aku pun pakai la baju warna purple:)




                                   
                                           




                                                           ayah--------->



                                                                 

















                                                 i'm shorter. boleh la akak pakai hells




                                                         my sister cute :)
-atiqah kechik-

No comments:

Post a Comment