http://www.blogger.com/html?blogID=348190697830495044 kechik story: alhamdullilah

24/05/2012

alhamdullilah

assalammualaikum :) alhamdulilah exam mid year 2012 dah tamat. kertas last sekali sejarah.menjerit la semua satu kelas seronok.dah lepas dari penjara belajar.tak ape pelajaran untuk masa depan bukan perkara yg sia-2.happy nya, lepas ni boleh online selalu cuti sekolah and saya nak baca novel yg beli kat PWTC .harap-2 novel tu best la. tapi nanti cuti sekolah tak nak je la duduk rumah membuta and makan je.nak keluar.balik kampung pun tak ape janji jalan-2 naik kereta.exam pun berjalan dengan lancar tak ada demam ke ape ke :) alhamdullilah. me and ank buah..gembira pergi jalan-2 nilai and PD.nasib baik tak hitam legam.kalau tak mesti ade orang tu panggil aku keling.ish ish tak elok la ejek orang berdosa.tahu tak :D btw ada kisah-2 yang menghampakan ku .ada la secret recipe..a'ah lama tak makan kan.nk makan la cuti sekolah ni.ajak kawan aku keluar.dominos pun:( wait-2 exam mid-year dah habis.tapi result??aaakkkkkk takut la.i hope i have good result.keputusan bagus.2 hari je sekolah lepas tu cuti.khamis tak belajar langsung pun. merayau je.hari jumaat ni ada HARI GURU. mungkin tak bagi hadiah kut.ucap SELAMAT HARI GURU!! pun dah cukup.jangan lupa salam ambik berkat dari guru-2 di sekolah smk****** secret recipe lagi :D aku nk jaga nama baik sekolah aku.aku  kan budah baik.haha perasan///. tiba-2 rindu pulak kat ANESSA HANANI la pulak.lama tak jumpa dia.nnt cuti sekolah nk jumpa dia.jalan kaki pon boleh pergi rumah dia.na na na {i'm so happy for a while }never mind it's okey atiqah :L)\
-atiqah kechik-

No comments:

Post a Comment